• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • 03.06.19, 16:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laidvee: viimane aeg võtta raudtee fookusesse

Eesti Raudtee kohtus esmaspäeval riigikogu majanduskomisjoniga, et arutada riigifirma tulevikku.
Eesti Raudtee juhile Erik Laidveele näis kohtumisel, et Eesti Raudtee on õigel teel.
  • Eesti Raudtee juhile Erik Laidveele näis kohtumisel, et Eesti Raudtee on õigel teel. Foto: Postimees/Scanpix
"Praegu on õige, kui mitte öelda viimane aeg võtta fookusesse raudteesektori jätkusuutlikkus," ütles Eesti Raudtee juht Erik Laidvee pärast kohtumist.
Laidvee sõnul andis riigifirma tänasel kohtumisel majanduskomisjoniga põhjaliku ülevaate tulemustest, järgnevate aastate strateegiast ning investeeringute kavast.
Pikaajaline plaan
Laidvee sõnul on Eesti Raudtee ootus, et firma kinnitatud pikaajaline arengustrateegia jääks jõusse ning kavandatud investeeringute plaan õnnestuks. Samuti, et raudteesektori arenguvajadusi vaadataks tervikuna ning nähtaks selle kui kõige keskkonnasäästlikuma transpordiliigi potentsiaali.
Laidveele näis, et kohtumine kinnitas, et Eesti Raudtee on õigel teel. Lõppeesmärk on siiski kulusid optimeerida, kasu suurendada ning muutuda isemajandavaks tulutoovaks ettevõtteks, lisas ta.
Laidvee märkis, et Eesti Raudtee investeerib 402 miljonit eurot, selle hulgas Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi ja Euroopa ühendamise raha, taristu liiklusjuhtimise moderniseerimisse ning ohutusse.
Viimane aeg
"Saime esitleda järgnevate aastate taristu arenguplaane, millega kasvatame kiirusi ja ohutust raudteel. Meie jaoks on oluline koostöös oma heade partneritega kasvatada kauba ning reisijate vooge ning initsieerida uusi projekte, just seetõttu on praegu õige, kui mitte öelda viimane aeg võtta fookusesse raudteesektori jätkusuutlikkus," rääkis Laidvee.
Peale selle arutati Laidvee sõnul Rail Balticu 1435 mm ning Eesti Raudtee 1520 mm rööpmelaiusega taristute koostoimimist ning potentsiaalset sünergiat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.12.24, 16:05
Investeerimine kunsti: muuseumikvaliteet võib maksta vähem kui pool telefoni
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele