Eesti Raudtee kohtus esmaspäeval riigikogu majanduskomisjoniga, et arutada riigifirma tulevikku.
- Eesti Raudtee juhile Erik Laidveele näis kohtumisel, et Eesti Raudtee on õigel teel. Foto: Postimees/Scanpix
"Praegu on õige, kui mitte öelda viimane aeg võtta fookusesse raudteesektori jätkusuutlikkus," ütles Eesti Raudtee juht Erik Laidvee pärast kohtumist.
Laidvee sõnul andis riigifirma tänasel kohtumisel majanduskomisjoniga põhjaliku ülevaate tulemustest, järgnevate aastate strateegiast ning investeeringute kavast.
Pikaajaline plaan
Laidvee sõnul on Eesti Raudtee ootus, et firma kinnitatud pikaajaline arengustrateegia jääks jõusse ning kavandatud investeeringute plaan õnnestuks. Samuti, et raudteesektori arenguvajadusi vaadataks tervikuna ning nähtaks selle kui kõige keskkonnasäästlikuma transpordiliigi potentsiaali.
Laidveele näis, et kohtumine kinnitas, et Eesti Raudtee on õigel teel. Lõppeesmärk on siiski kulusid optimeerida, kasu suurendada ning muutuda isemajandavaks tulutoovaks ettevõtteks, lisas ta.
Laidvee märkis, et Eesti Raudtee investeerib 402 miljonit eurot, selle hulgas Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi ja Euroopa ühendamise raha, taristu liiklusjuhtimise moderniseerimisse ning ohutusse.
Viimane aeg
"Saime esitleda järgnevate aastate taristu arenguplaane, millega kasvatame kiirusi ja ohutust raudteel. Meie jaoks on oluline koostöös oma heade partneritega kasvatada kauba ning reisijate vooge ning initsieerida uusi projekte, just seetõttu on praegu õige, kui mitte öelda viimane aeg võtta fookusesse raudteesektori jätkusuutlikkus," rääkis Laidvee.
Peale selle arutati Laidvee sõnul Rail Balticu 1435 mm ning Eesti Raudtee 1520 mm rööpmelaiusega taristute koostoimimist ning potentsiaalset sünergiat.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.