
- Henri Kaasik-Aaslav töötas enne Hansabussi juhtimist kaubandussektoris Paulig Coffee Estonias. Foto: Andres Haabu
2016. aasta lõpust Hansabussi juhtinud Henri Kaasik-Aaslav lahkub ettevõttest omal soovil. Tema tööd jätkab Hansabussi senine juhatuse liige Kalmar Meidla, teatas bussifirma.
Hansabussi nõukogu esimehe Neeme Tammise sõnul on bussitranspordi turg kiires muutumises. Tammis nimetas Kaasik-Aaslavi panust ettevõtte viimaste aastate arengusse oluliseks, kuid tõi välja, et suures pildis on Eesti bussisektor praegu erakordseid väljakutseid pakkuvas ajajärgus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Kui me olukorda piisavalt tõsiselt ei teadvusta, siis juba viie aasta pärast meil lihtsalt ei ole enam bussijuhte. See ei ole kellegi hirmutamine, vaid tegelikkus,” tõdes Hansabuss AS Balti riikide tegevjuht Henri Aaslav-Kaasik kommenteerides Äripäeva koostatud bussifirmade konkurentsiraportit.
Eesti bussiettevõte Hansabuss AS valiti täna Tallinnas toimuva UEFA Superkarika finaali transpordipartnerniks, teatas bussiettevõte.
Hansabuss teatas, et nende Läti tütarettevõte Tukuma Auto SIA omandas reisijateveoga tegeleva Läti ettevõtte Ludzas ATU SIA.
Töö tegemine ei ole pelgalt tehniline protsess ja head juhid panustavad julgemalt ka pehmetele põhimõtetele, kirjutab Hansabuss Baltikumi juht Henri Kaasik-Aaslav.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.