• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 22.08.19, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ahti Heinla on Amazonist neli aastat ees

40 miljonit dollarit kaasanud pakirobotite ettevõttel Starship Technologiesil on Ameerikat vallutama minnes konkurentide ees selge tehnoloogiline eelis ning suurte kaubandushiidude, nagu Amazoni ning FedExi, pakiroboteid pole seega põhjust karta, rääkis ettevõtte kaasasutaja ja tehnoloogiajuht Ahti Heinla.
Nii Skype'i kui ka Starshipi asutaja Ahti Heinla rääkis tänases hommikuprogrammis, et pakirobotite turule toomine on olnud märkimisväärselt keerulisem kui Skype'i tegemine.
  • Nii Skype'i kui ka Starshipi asutaja Ahti Heinla rääkis tänases hommikuprogrammis, et pakirobotite turule toomine on olnud märkimisväärselt keerulisem kui Skype'i tegemine. Foto: Eiko Kink
"Jah, me oleme selgelt kõigist teistest ees selles mõttes, et meie teeme juba palju vedusid iga päev ja oleme igapäevases kommertsiaalses opereerimises. Konkurendid on küll teadvustanud, et nad kavatsevad robotit arendada, aga meie teadvustasime seda neli aastat tagasi," rääkis Heinla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele