Kuidagi suutis väike reisifirma Woww.com sama sektori hiiglase Estraveli kandadele niimoodi astuda, et viimane otsustas kopeerida konkurendi veebilehe ja ärimudeli.
- "Tundub jah nii," vastas Woww.comi juht ja omanik Kristjan Kuutok küsimusele, kas Estravel on nende lehe järele teinud. Foto: Liis Treimann
Woww.com OÜ on nelja-aastase tegutsemisaja vältel kasvatanud oma käibe üle 400 000 euro, ettevõtte nišš on n-ö grupiostud ehk siis pakutakse korraga üht reisi ja ainult siis, kui reisijate arv ka koos on. Küsimusi tekitab aga 98 miljoni eurose käibega Estravel, kelle vauu.ee kopeerib konkurendi veebilehe kõiki kujunduselemente.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.