Aastaid nn diisliskandaalis viselnud Volkswagen on nüüd kodumaal vastamisi tohutute kohtuvaidlustega, kuid autotootja kokkuleppeid ei otsi ja oodata on aastatepikkuseid lahinguid.

- Petutarkvara oli ka Volkswageni diiselmootoriga maasturil Tiguan, mida kolme aasta eest esitleti näiteks Pärnus. Sarnaselt teiste petutarkvaraga mudelitega pakuti ka maasturitele "tarkvarauuendust," kuid hiljem selgus, et uuendus suuremat ei aidanud. Foto: Raul Mee
Eile sai alguse kohtuprotsess, kus Volkswagenit hagevad petutarkvaraga autode müümise eest sajad tuhanded Saksa pahaaimamatud kliendid. Autotootja peakorterist paarikümne kilomeetri kaugusel asuv Braunschweigi kõrgem ringkonnakohus pakkus autotootjale võimalust otsida kokkulepet, kuid autotootja keeldus sellest, kirjutas BBC.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.