Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Balti riikide liidrid peavad haarama Rail Balticu ohjadest
Rail Balticu juhtimisprobleemi peavad lahendama Eesti, Läti ja Leedu riigipead, kellel on vaja haarata projekti ohjad ja anda täpsemaid suuniseid ühisettevõtte juhtkonnale, leidis Rail Balticu ärivõrgustiku juhatuse liige vandeadvokaat Tõnis Tamme.
RB Rail AS ametist lahkunud tegevjuhi Juho Riihimäki (pildil) järglane peab olema transpordivaldkonnas kogenud ärijuhi kõrval ka oskuslik diplomaat, leidis Rail Balticu ärivõrgustiku juhatuse liige vandeadvokaat Tõnis Tamme.
Foto: Andras Kralla
Kolme Baltimaa riigikontrollide ühisauditis tehtud etteheiteid Rail Balticu juhtimise teemal tuleb Tamme sõnul tõsiselt võtta. „Saan aru, et praegu on sisemine kriitiline analüüs Rail Balticu projekti osaliste seas käimas ja peaministrite tasemel on asja arutatud,“ ütles Tamme.
Rail Balticu projekti elluviimine on prognoositust poolteist aastat maas ning esimese rahastusleppe eelarvet on ületatud 59 miljoni euro võrra, selgub kolme Balti riigi auditiasutuste ühisauditist.
Seekordse saate "Lavajutud" ettekanded on salvestatud taristuehituse konverentsil, kust pakume kuulata kahte esinejat teemablokist "Mida toob tulevik teedeehituses?".
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.