Tallinki ja Tallinna suured plaanid linnahalliga on majandusminister Taavi Aasa sõnul head, kuid arenduse mõju riigi suurosalusega Tallinna Sadamale on veel vara hinnata.
- Mereäär Paljassaarest kuni Piritani võiks olla üks tervik, ütles majandusminister Taavi Aas. Foto: Liis Treimann
"Kindlasti ei juhtu suuri asju lähiaastatel ja pikemas perspektiivis on sadamal aega muuta vajadusel ärimudelit," ütles Aas ning lisas, kokkuvõttes on kõigi huvides, et mereäär Paljassaarest kuni Piritani oleks üks tervik, mis on atraktiivne nii meie inimestele kui külalistele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Meie üleskutsetele on vastatud – Tallinna linnahall saigi pärast ligi paarkümmet aastat virelemist oma kasuminäljas investori, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Patarei merekindlust arendava US Real Estate'i arendusdirektor Martin Kolga sõnul on üllatav, kui suure saladuskatte all toimusid linnavõimude, Tallinki ja Infortari läbirääkimised linnahalli tuleviku osas.
Kokkuvõttev lugu!
Kõigile täieliku üllatusena otsustas Tallinna linn ühes Infortari ja Tallinkiga ette võtta Tallinna linnahalli ning rajada selle äärde oma reisisadam, pistes niimoodi rinda suurelt jaolt riigile kuuluva Tallinna Sadamaga.
Tallinna Sadama juhi Valdo Kalmu sõnul on veel raske hinnata, kas Tallinki linnahalli juurde plaanitav uus reisisadam turule ära mahuks.
Äsja oma esimest tegevusaastat tähistanud 7000 ruutmeetril laiuv NET Spordihall on Lõuna-Eesti elanike seas kiiresti populaarsust kogunud, pakkudes erinevaid võimalusi peamiselt võrgu- ja pallialade harrastamiseks.