Kriisis on parim aeg mõelda ja asuda välja töötama tooteid, teenuseid, mida läheb vaja paari aasta pärast, on veendunud iduettevõtja Jüri Kaljundi.
- Iduetteõtja Jüri Kaljundi hinnangul on täna parim aeg tulevikutoodete väljamõtlemiseks. Foto: Andres Haabu
Kaljundi sõnul tuleb hakata töötama selle nimel, et tulevikutooteid ja teenuseid välja töötada. "Ei ole vahet, kas me räägime tehnoloogiast või põllumajandusest ja toidu tootmisest. Tõenäoliselt maailm muutub väga palju kolme, viie või kümne aastaga. Ehk siis võitjad on need, kes täna ikkagi tuleviku peale mõtlevad," on Kaljundi veendunud.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.