Ajal, mil sõidujagamine pole populaarne, keskendub Bolt tõukeratastele ja toidu kohaleveole. Foto: Liis Treimann
Väljaande teatel kaotas Eestis firma Bolt märtsi keskel 75 protsenti müügist, võrreldes veebruariga. Slovakkias kadus Bolti müük täielikult, kui riik märtsis taksoteenused ära keelas. Erinevalt Uberist ei plaani Bolt ettevõtte juhi Markus Villigu sõnul meeskonda koondada.
Ettevõtja ja digientusiast Rode Luhaäär tegi kolmapäeval sotsiaalmeediasse postituse, millest on praeguseks vormunud mõte, et Bolti kasutajad võiksid anda rahanappusesse sattunud ettevõttele krediiti, sest kõik selleks vajalikud andmed on ju süsteemis olemas.
Bolt ei sümboliseeri pelgalt jagamismajanduse või linnatransporti lahendavat idufirmat, vaid on Eesti kui nutikate võimaluste maa kvintessents, kirjutab ettevõtja Rode Luhaäär, kes sotsiaalmeedias teatas valmisolekust pakkuda Boltile vabatahtlikku rahalist toetust.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.