Koroonakriisis kokku kuivanud Eesti eksport ei ole siiski surnud – ettevõtjad otsivad endiselt võimalusi areneda ja kasvada ning nii mõndagi saadab edu, selgus ekspordikonverentsilt „Made in Estonia“.
Jalatseid tootva Samelini juht Leida Kikka tunnetab koroonapandeemia piirangutest tulenevaid mõjusid, ent läheb optimistlikult edasi ettevõtte arendamisega ja lubab seadmetesse ja toodetesse investeerida. Foto: Liis Treimann
Erinevatelt eelnevatest aastatest tegid korraldajad konverentsi sel korral hübriidina ehk lisaks kohal viibinud osalejatele tekitati ka mitu videosilda. Sarnane muster levib eksportivate ettevõtete müügitöös, kus koroonaviiruse levikust tingitud piirangute tõttu ei saa enam nii palju reisida ja klientidega näost näkku kohtuda. See aga sunnib ettevõtjaid kas kiirendama seniseid digitaalseid arenguid või lähenema täiesti uuest vaatepunktist.