E-kaubanduse jõhkra kasvu tulemus: jõulukinke kõigile ei jagu
Kevadine eriolukord kasvatas mitme Eesti suure e-kaupleja mahtusid 200–300%. Kiire kasv ei too kaasa ainult suurenenud käibe- ja kasuminumbreid, vaid ka kaubapuudust ja tarneraskusi.
Hansaposti omanik Hobby Hall Group OÜ on juba aastaid kasvanud 30–40% aastas. Pildil ettevõtte juhatuse liikmed Taavi Rajur ja Urmas Türk. Foto: Erakogu
“Ilma naljata – kutsun rahvast sel aastal jõulukinke aegsasti varuma. Kõigile neid sel aastal ei jätku,” ütles Hobby Hall Group OÜ juhatuse liige Taavi Rajur.
Valearvestused rahvusvahelises transiidiäris ning rahavoogude juhtimises tõmbasid Eesti Postil hinge nii kinni, et omanikku teavitati peatselt tekkida võivast maksejõuetusest. See oli alarmeeriv häirekell, mis sundis poliitikuid lõpuks jalgu kõhu alt välja võtma.
Koroonaviiruse levik on toonud hüppe e-kaubanduse arengus, kuid internetiavarustes toimetamisel tuleb läbi mõelda nii maksud, turundamine kui ka ärimudeli valik.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.