E-kaubandus särab, aga kuidas uutes oludes elus püsida?
Koroonaviiruse levik on toonud hüppe e-kaubanduse arengus, kuid internetiavarustes toimetamisel tuleb läbi mõelda nii maksud, turundamine kui ka ärimudeli valik.
E-kaubandus on koroonaviiruse ajal suure hoo sisse saanud. Foto: Raul_Mee
„E-kaubanduse hüpet oli näha eriti kevadel, koroonaviiruse algushetkedel – aprillis selle maht kahekordistus,“ rääkis Grant Thornton Balticu digiturunduse strateeg ja e-kaubanduse ettevõtja Erik Suits Äripäeva raadio saates „Kasvukursil.“
Kui seadmed on rikkis, hooldamata või vanad, võivad need suure tõenäosusega tarbida väga palju energiat või halvemal juhul üks hetk ootamatult hingusele minna. Kuigi küttehooaeg veel kestab, valmistuvad tehnohoolduspartnerid aktiivselt kevadeks, et soojemate ilmade saabudes oleks hoonetes mõnus sisekliima ja süsteemid töökorras.