Digitaalse klienditeeninduse platvormi pakkuv Eesti-USA idufirma Glia kaasas 78 miljonit dollarit, tänu millele on kogurahastus nüüd 107 miljonit dollarit.
- Glia asutajad. Foto: Glia
Glia kasvas 2020. aastal rohkem kui 150% võrra, kui ettevõtted pidid pandeemia tõttu ümber korraldama selle, kuidas nad digimaailmas oma kliente juhendavad ja nendega ühendust hoiavad. Glia lahendus rikastab veebi- ja mobiilikogemusi digitaalsete suhtlusvahendite, kuvapõhise koostöö ja tehisintellektil põhineva abi kaudu, kirjutab teemaveeb foundME.ee.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.