• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 5000,05%6 121,48
  • DOW 30−0,16%44 494,57
  • Nasdaq 0,18%20 089,79
  • FTSE 100−0,39%8 531,89
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,92
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 5000,05%6 121,48
  • DOW 30−0,16%44 494,57
  • Nasdaq 0,18%20 089,79
  • FTSE 100−0,39%8 531,89
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,92
  • 26.01.21, 13:12

Võluvits, mis viis Iisraeli nõutust rohkem vaktsiini

Kui eelmise aasta lõpus konkureeris Iisrael veel mitu korda suurema rahvastikuga riikidega koroonavaktsiini nimel, siis nüüd näitab Iisrael kõige kiiremat vaktsineerimistempot tänu ühele kindlale lubadusele, kirjutab Financial Times.
Iisraeli peaminister Benjamin Netanyahu sai koroonavaktsiini teise doosi juba jaanuari alguses.
  • Iisraeli peaminister Benjamin Netanyahu sai koroonavaktsiini teise doosi juba jaanuari alguses. Foto: Reuters/Scanpix
Kuigi Pfizeril oli võimalus hakata koroonavaktsiini müüma ja tarnima sadada miljonite inimestega turgudele, otsustas ravimifirma eelistada ligikaudu 9 miljoni elanikuga Iisraeli. Põhjus peitub Pfizeri juhi Albert Bourla, Iisraeli peaministri Benjamin Netanyahu ja Iisraeli terviseministri Yuli Edelsteini kokkuleppes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele