Värske riigi eelarvestrateegia (RES) kohaselt jääb riigiteede arendamiseks ja heal tasemel säilitamiseks järgmise nelja aastaga puudu 689 miljonit eurot.
- Liiklus Tallinn-Tartu maanteel. Foto: Andras Kralla / Äripaev
Tee-ehituse valdkonna ettevõtteid koondava Eesti Taristuehituse Liidu tegevjuhi Tarmo Trei kinnitusel tõstab taristusse panustamine, vastupidiselt paljudele muudele igapäevastele kulutustele, riigi pikaajalist konkurentsivõimet ning teenib investeeringu kulu tagasi, vahendab pressiteade.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise Ramirendi kontserni Eesti juht Heiki Onton kirjutab, kuidas ta tahtis rajada Pärnumaale moodulmajade tehast, aga kuna ligipääsuteed olid väga viletsad, siis jäi plaan soiku. Ettevõtja kinnitusel peaks riik praegu kasutama soodsat laenuraha ning ühendusteed lõpuks korda tegema, et inimestel ja firmadel oleks võimalik ka Tallinnast väljaspool tegutseda.
Rail Baltica ja 2+2 teede ehitus toovad teravalt luubi alla uute karjääride avamise, mis viimastel aastatel on olnud kohalike vastuseisu tõttu pea võimatu. Kogukonnad ei lase endast enam jõuga üle sõita ja lubavad vastu võidelda, kui asukoha ja tasude üle kokkuleppele ei jõuta
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.