Ohu märk Rail Balticu ja 2 + 2 teede kohal – kas enne saab otsa aeg või raha?
Kuigi järgmise aastani on Eesti suurte taristuprojektide rahastus kindel, siis edasine areng võib takerduda võimekuse, kiire hinnakasvu ja koroonamõjude taha. Suurte projektide ajagraafikud on juba segi.
Millised on Eesti võimalused praeguses muutunud maailmas viia lõpuni Rail Baltica ja neljarajaliste maateede ehitus, arutasid raadiosaates "Eetris on ehitusuudised" RB Rail Eesti filiaali juht Priit Sauk ning transpordiameti taristu haldamise teenistuse direktor Raido Randmaa.
Kinnisvaraarendusi rahastav investeerimisettevõte Vanagas Asset Management UAB alustas 3 miljoni euro suuruse võlakirjaemissiooni avalikku pakkumist. Võlakirjaemissiooni programmi kogumaht on kuni 8 miljonit eurot. Võlakirjad lunastatakse 29. oktoobril 2027 ning investoritele pakutakse 10% aastast tootlust.