Ohu märk Rail Balticu ja 2 + 2 teede kohal – kas enne saab otsa aeg või raha?
Kuigi järgmise aastani on Eesti suurte taristuprojektide rahastus kindel, siis edasine areng võib takerduda võimekuse, kiire hinnakasvu ja koroonamõjude taha. Suurte projektide ajagraafikud on juba segi.
Tallinna–Tartu maantee ehitus. Foto: Andras Kralla
Millised on Eesti võimalused praeguses muutunud maailmas viia lõpuni Rail Baltica ja neljarajaliste maateede ehitus, arutasid raadiosaates "Eetris on ehitusuudised" RB Rail Eesti filiaali juht Priit Sauk ning transpordiameti taristu haldamise teenistuse direktor Raido Randmaa.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.