Cleveroni juhatus ja nõukogu esitasid aktsionäride koosolekule kinnitamiseks ettevõtte jagunemiskava, mille kohaselt jaguneb Cleveron kaheks. Cleveroni asutaja Arno Kütt võtab eraldunud ärisuuna enda vedada.
Cleveron eraldab ettevõttest peagi autonoomse pakiveosõiduki arendamise. Foto: Mikk Mihkel Vaabel
Cleveron teatas, et jätkab senise põhitegevusega, milleks on pakiautomaatide ja robotite tehnoloogia arendus, tootmine ning globaalne müügitegevus. Ettevõttest jaguneb välja 2018. aastast alates tegutsenud autonoomse pakiveosõiduki arendusosakond, kuhu kuulub praeguseks ligi 50 inimest ning millesse Cleveron on investeerinud üle 5 miljoni euro. Uue ettevõtte nimeks saab Cleveron Mobility AS.
Tänavu võitis Viljandimaa TOPi ettevõte, mis seni peamiselt haldas kinnisvarainvesteeringuid ja osutas majutusteenuseid, ent hakkas nüüd ehitama ka päikeseelektrijaamu.
Viljandis pakiautomaate ja -roboteid arendav Cleveron kaotas eelmisel aastal 80 protsenti käibest, kahjum ulatus mitme miljoni euroni. Avatud võrgu juht Arti Kütt sõnas, et sellised tulemused olid ootuspärased ja tänavu läheb ettevõttel palju paremini.
Läti Post ehitab pakiautomaate ja -roboteid arendava Cleveroni kodukappidega kõigile kulleritele avatud erapakiautomaatide võrgu, teatas Viljandi ettevõte.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.