Dacia Springil on sapaka võimsus ja Žiguli kiirendusvõime, ent loeb hoopis tõik, et 10 aastat tagasi oleks see sotsiaaltöötajatele lausa luksusliku mulje jätnud.
- Fotol võib Dacia Spring jätta üpris lopsaka mulje. Tegelikest proportsioonidest annab aimu numbrimärgi suurus. Foto: Karl-Eduard Salumäe
Iga lollgi oskab Dacia Springi kallal võtta. Esiteks ja peamiseks mõjub see koleväga odavana. Mittekokkuklapitav võti ning juhiistme kõrguse ja rooli asendi reguleerimise võimaluse puudumine lennutavad mõtteis mõnda 90ndate säästuautosse. Sõitjateruum on kalgi plasti pillerkaar, istmeid kattev kunstnahk aga pigem midagi vakstu sarnast. Ning need on vaid mõned näited. Madal hind karjub igalt poolt vastu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
5000 euro ja tükk maad väiksemagi summa sisse mahub rohkem suveautoks või lihtsalt põnevamaks igapäevasõidukiks sobivaid mudeleid, kui meelde tuleb. Küll aga tasub järgida paari tarkust, mis investeerimisegi puhul paika peavad: vaadata turge avara pilguga ning olla kannatlik.
Dacia Sandero Stepway on kõige odavama automargi kõige odavama mudeli platvormtossudel versioon. Loogiline, et selle roolis libises mu mõte... vormel 1 maailmameistrile.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.