Arvustus. Kui palju saab Dacia Springist leebe talveilmaga kätte?
Dacia Springil on sapaka võimsus ja Žiguli kiirendusvõime, ent loeb hoopis tõik, et 10 aastat tagasi oleks see sotsiaaltöötajatele lausa luksusliku mulje jätnud.
Fotol võib Dacia Spring jätta üpris lopsaka mulje. Tegelikest proportsioonidest annab aimu numbrimärgi suurus. Foto: Karl-Eduard Salumäe
Iga lollgi oskab Dacia Springi kallal võtta. Esiteks ja peamiseks mõjub see koleväga odavana. Mittekokkuklapitav võti ning juhiistme kõrguse ja rooli asendi reguleerimise võimaluse puudumine lennutavad mõtteis mõnda 90ndate säästuautosse. Sõitjateruum on kalgi plasti pillerkaar, istmeid kattev kunstnahk aga pigem midagi vakstu sarnast. Ning need on vaid mõned näited. Madal hind karjub igalt poolt vastu.
5000 euro ja tükk maad väiksemagi summa sisse mahub rohkem suveautoks või lihtsalt põnevamaks igapäevasõidukiks sobivaid mudeleid, kui meelde tuleb. Küll aga tasub järgida paari tarkust, mis investeerimisegi puhul paika peavad: vaadata turge avara pilguga ning olla kannatlik.
Dacia Sandero Stepway on kõige odavama automargi kõige odavama mudeli platvormtossudel versioon. Loogiline, et selle roolis libises mu mõte... vormel 1 maailmameistrile.
Vastutustundetu eelarvepoliitika ja võlgu elamine on saanud USA majandusedu sünonüümiks – fiskaalaasta esimesel kahel kuul (oktoober ja november) kasvas Ühendriikide eelarve puudujääk rekordilise tasemeni.