Idufirmade ülesehitajad soovitavad kasutada võtteid, mis aitavad firma müümise protsessi lihtsustada, näiteks hoida firma peakorter Eestis ja kasutada advokaati.

- Ettevõtja Vilve Vene sõnul on paigas üks reegel. „Kui kaasad investorite raha, on tahes-tahtmata juba paika pandud, et millalgi peab toimuma exit." Foto: Ernst & Young
Läinud suvel oma IT-ettevõttega Icefire exiti teinud Vilve Vene sõnul polnud see lihtne protsess, sest mängu tuli palju nüansse. „Advokaadi palkamine oli suurepärane nõuanne, see oli hädavajalik. Vahepeal läks lepingute üle läbirääkimine sõjaks, arvasin, et kõik on läbi. Alles kolm päeva enne tehingut hakkasid kokkulepped tulema,“ meenutas Vene oma firma üle kivide ja kändude kulgenud müüki EY Eesti ja EstVCA seminaril ’’Kuidas valmistuda edukaks exitiks?’’.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müümine on omaniku jaoks kaalukas otsus, mis võib ette tulla vaid korra elus. See võib tähendada uue vabaduse algust – rohkem aega perele, vähem stressi ja võimalust pühenduda uutele projektidele ja väljakutsetele. Samas on müük strateegiline samm, mis nõuab läbimõeldud otsustamist. Millal on õige aeg oma ettevõte maha müüa? Millised märgid viitavad sellele, et võiksid seda võimalust kaaluda?