Logistikaidu Shipitwise'i kaasasutaja Aleksander Ganseni sõnul oli soomlaste juhtimine nõrk ja nende otsused läbipaistmatud, mistõttu ta ise lahkus firmast eelmise aasta alguses. Foto: Liis Treimann
"Me ei suutnud tekitada piisavalt kasvu, et veenda A-raundi investoreid, ja me jooksime rahast tühjaks," ütles Speysi juhtinud Jouko Sipilä.
Kui möödunud sügisel tunnistas ettevõtja Aleksander Gansen, kuidas nuttis nii mitmelgi õhtul patja oma idufirma Shipitwise’i põhja mineku pärast, siis nüüd tunnistas ta, et on põhjust naeratada – õnn on pöördunud ja uut ettevõtmist saadab edu.
Logistika idufirma Shipitwise asutaja Aleksander Ganseni ütles intervjuus väljaandele Delovõje Vedomosti, et teade ettevõtte kinnipanemisest, mida firma levitas eelmisel suvel, oli tegelikult PR-trikk.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.