Paljudes maailma riikides liikuvust tublisti mõjutav Bolt tunnetab kasvavat vastutust, mistõttu korraldas iduettevõte neljapäeva pärastlõunal Tallinnas esimese visioonifoorumi, tuues valimiste eel Eesti erakonnad väitlema. Ettevõtte kaasasutaja Martin Villig näeb era- ja riigisektori koostöös võimalusi suureks läbimurdeks.
- Martin Villig eile Bolti visioonifoorumil. Foto: Andras Kralla
Foorumi "Linnad inimestele" avanud missioonikõnes rõhutas Villig, et Tallinna liikumise trendid on arenenud vales suunas: kui aastal 2003 kasutas 35% igapäevasteks sõitudeks autot, siis aastal 2018 juba 53%. Pealinnas autode arv on pidevalt kasvanud, praegu on neljarattalisi 394 693 ehk suurusjärgus sama palju kui elanikke.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
On kummaline, et idufirma, mis visiooni järgi lahendab elulisi muresid, ei pööra piisavalt tähelepanu neile probleemidele, mida ta oma teenustega juurde tekitab. Bolti renditõuksidel läheb Tallinnas neljas hooaeg, aga liikluskultuur ei taha kuidagi paraneda. See ei parane enne, kui ettevõte oma vastutust ei tunneta ja kliente korrale ei kutsu, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.