Tarbijakaitseamet alustas Luminori tõrgete pärast menetlust
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) algatas eelmise aasta oktoobris Luminor Banki uhtes järelevalvemenetluse, sest internetipanga teenuste töös on esinenud tõrked, mis on mõjutanud tarbijatele pakutava põhimakseteenuse kvaliteeti.
Amet on järelevalvemenetluse raames pöördunud Luminor panga poole selgituste saamiseks, teatas amet. Lisaks on TTJA kohtunud Luminori panga esindajatega, et arutada võimalikke lahendusi internetipanga teenuse kvaliteedi tagamiseks.
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, kus e-poed mängivad olulist rolli. “E-kaubanduse Liidu andmetel kasvas e-kaubandus ainuüksi eelmisel aastal 20%, moodustades kogu kaubandusest veerandi,” rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth.