Tarbijakaitseamet alustas Luminori tõrgete pärast menetlust
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) algatas eelmise aasta oktoobris Luminor Banki uhtes järelevalvemenetluse, sest internetipanga teenuste töös on esinenud tõrked, mis on mõjutanud tarbijatele pakutava põhimakseteenuse kvaliteeti.
Amet on järelevalvemenetluse raames pöördunud Luminor panga poole selgituste saamiseks, teatas amet. Lisaks on TTJA kohtunud Luminori panga esindajatega, et arutada võimalikke lahendusi internetipanga teenuse kvaliteedi tagamiseks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.