Reformierakond kulutas valimiste eel reklaamile pea 2 miljonit eurot
Valimised võitnud Reformierakond kulutas esimeses kvartalis pea 1,9 miljonit eurot reklaami peale. Üle miljoni euro kulutas valimiste eel reklaamile veel kolm erakonda.
Reformierakonna liige Hanno Pevkur valimisvõitu tähistamas. Erakond kulutas valimiste eel reklaami peale kõige rohkem raha. Foto: Raul Mee
Reformierakonnal kulus aasta esimese kolme kuu jooksul reklaamile kokku 1 865 993 eurot. Lisaks kulutas mitu erakonna liiget reklaamile oma isiklikku raha 21 623 eurot.
Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna esimese kvartali tulud olid kokku 351 561 eurot, millest riigieelarveline toetus moodustas lõviosa ehk 69 protsenti. Rahalisi annetusi sai EKRE 93 456 eurot, liikmemakse korjati 11 360 eurot.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.