12 kuud langenud kaubanduse jaoks on palju ohu märke veel õhus, tõdevad ettevõtjad.
- Seni endiselt kasvu näidanud Hansaposti ja Kaup24 e-poodide taga oleva Hobby Hall Groupi juhatuse liige Taavi Rajur on tuleviku pärast mures. Kui töötus kiiresti kasvab, ei jagu enam ka ostjaid. Foto: Andras Kralla
"Ostetakse neid asju, mis läbi lähevad ja emotsiooniostud kukuvad ennekõike ära,“ ütles kaubamärgi Apelsin kauplustega tegutseva ettevõtte Dekolust juht Tanel Hagel. Hagel nentis, et inimestel on käes vähem raha ja nii on neil vähem võimalusi osta endale midagi ilusat või meelt lahutada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jaekaubandusettevõtete müügitulu vähenes augustis aastaga püsivhindades 8% ja oli 912 miljonit eurot, teatas statistikaamet.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.