EKRE saadikud söövad sõnu: kuluhüvitiste eest hakkas autot liisima ka Martin Helme
EKRE liikmed on aastate jooksul korduvalt välja toonud, et nemad on ainus erakond, kes on ei osta autosid riigikogu liikmete kuluhüvitiste eest. Nüüd on erakond sellest põhimõttest loobunud.
EKRE esimehe Martin Helme on seni öelnud, et autoliisingut kuluhüvitistesse esitama ei peaks. Foto: Liis Treimann
EKRE saadikud on kahel korral esitanud riigikogule eelnõu, millega on teinud ettepaneku riigikogu saadikute kuluhüvitised kaotada. Esimest korda tehti selline ettepanek juba 2015. aastal. Sellest ajast alates on EKRE liikmed rõhunud oma sõnavõttudes sellele, et nemad on ainus erakond riigikogus, kes ei lase maksumaksjatel oma autoliisinguid kinni maksta.
Isegi kui riigikogu liige ei ole enda kodu bensiinilaoks muutnud või mitut kütust ühel ajal tankinud, on kokkupuude kuluhüvitistega avalikkuse silmis igal juhul toksiline, tõdevad endised tipppoliitikud Laine Randjärv ja Indrek Saar Äripäeva raadio saates “Poliitikute töölaud”.
Riigikogulane ja EKRE liige Kalle Grünthal laseb kuust kuusse paaki tuhande euro ringis maksumaksja raha ning on juhtunud, et viieminutilise vahega läheb tal vaja nii bensiini kui ka diislikütust.
Riigikogu liige Kalle Grünthal on paberite järgi üürinud mitu aastat korterit pealinnas Paldiski maantee ääres, kuid korteri omanik ei tea kurikuulsast üürnikust midagi.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.