Huulepulgaindeks annab teada, et kui inimesed tahavad endale midagi lubada, ostavad nad pigem soodsamaid, nii-öelda taskukohaseid luksusesemeid.
Foto: Scanpix
Nii on näiteks Target välja tulnud märgisega “affordable joy” ehk eesti keeles taskukohane rõõm. Selle alla kuuluvad erinevad kosmeetikavidinad ja muud heaolutooted. Samuti võib kauplustes üha enam näha luksuslikuna tunduvaid, ent siiski pigem odavama hinnaklassi tooteid.
Algaval 2024. aastal toob vinduv majanduslangus ettevõtetele surve koondada ja kärpida, et jääda ellu. Kuid on ka neid, keda võib järgmisel aastal saata suur edu.
Majandusteadlasena olen veendunud, et 2024. aasta kõige olulisem teema on majanduslangus ja kasvama hakkav tööpuudus, kirjutab Bigbanki peaökonomist Raul Eamets vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuidas muuta julge idee püsivaks edulooks? Tea Varrak on hariduse vallas teerajaja, kes koos meeskonnaga pani 30 aastat tagasi aluse Audentesele – erakoolile, mis tänaseks on kasvanud rahvusvaheliseks hariduskeskuseks. See lugu ei ole ainult kooli rajamisest, vaid ka visioonist, juhtimisest ja jätkusuutlikkusest – teemadest, mis on olulised ka ärimaailmas. Mis on olnud selle eduloo võtmetegurid ja mida saame sellest tänases muutuvas maailmas õppida?