• OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,22%5 643,88
  • DOW 301,73%41 521,57
  • Nasdaq 2,68%17 766,33
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,05
  • OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,22%5 643,88
  • DOW 301,73%41 521,57
  • Nasdaq 2,68%17 766,33
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,05
  • 14.03.25, 18:03

Läti ettevõtja toob pealinna tuhat pisimopeedi: “Ma ei vaevu vihkajatega võitlema!“

Pealinnas Suur-Sõjamäel käib tihe ettevalmistus uute punaste värvi pisimopeedide tänavatele laskmiseks. Järk-järgult tulevad Tallinna tänavatele tuhat Hiinas toodetud kergliikurit.
Edgars Jakobsonsi sõnul on internetis palju hater’eid, kellele ei meeldi pisimopeedide juures mitte kui miski. “Üldiselt, ma ei vaevu nendega võitlema,” ütleb Jakobsons. “Nad vihkavad kõike ja kõiki ning nad tunnevad hästi ära, kui annad neile natukenegi energiat. Kui sa tahad minuga kakelda, siis mine omanda vähemalt haridus ja siis võime arutleda, mis reeglite järgi pisimopeedid sõidavad.”
  • Edgars Jakobsonsi sõnul on internetis palju hater’eid, kellele ei meeldi pisimopeedide juures mitte kui miski. “Üldiselt, ma ei vaevu nendega võitlema,” ütleb Jakobsons. “Nad vihkavad kõike ja kõiki ning nad tunnevad hästi ära, kui annad neile natukenegi energiat. Kui sa tahad minuga kakelda, siis mine omanda vähemalt haridus ja siis võime arutleda, mis reeglite järgi pisimopeedid sõidavad.” Foto: Liis Treimann
Loodetavasti märtsi lõpuks on kõik väljas, ütleb Ride Mobility tegevjuht, lätlane Edgars Jakobsons. Firma on Eestisse panustanud juba 1,5 miljonit eurot.
See, et kevadel lisandub 6000-le praegu Tallinna vahel vuravale kergliikurile veel 1000 pisimopeedi, ei ole tavainimese jaoks suur muutus ning vapustavat efekti ei tekita, arvab Jakobsons. Kui tallinlastele mopeedid väga meeldivad, tuuakse neid juurde, kuid esialgu jälgitakse, kuidas uued liikurid vastu võetakse.
Tallinna linnavalitsuses on mopeedid juba paksu pahandust tekitanud ja transpordi eest vastutava Kristjan Järvani kõrri on hüpanud teised poliitjõud, kes ei saa aru, miks mopeedid tänavatele lastakse ja mis reeglid neile üldse kehtivad. Mõned peavad mopeede liiga ohtlikuks, et neid tänavale lubada.
Poliitmängu keskel

Seotud lood

Uudised
  • 12.03.25, 06:00
Kristjan Maruste loodud tõukerattaäri läks pankrotti. Surmahoop tuli maailmakuulsalt mootorrattatootjalt
Veel aasta tagasi ettevõtjale Kristjan Marustele kuulunud tõukerattaäri Äike Mobility on uue omaniku all kukkunud pankrotti, sest kaljukindel suurklient KTM pidi ise raskustele alla vanduma.
Saated
  • 05.06.24, 08:23
Tuule uus juht: sel aastal sihime kasumit
Tõukerataste rendiäriga tegelev Tuul peaks sel aastal jõudma esimest korda kasumisse, ütles ettevõtte värske tegevjuht Tauri Kärson.
Suur lugu
  • 31.10.24, 06:00
Osa Pärnu maantee ärisid hääbub, teised õitsevad. “Siin ei ole midagi ilustada!”
“Me asume nagu getos. Siin ei ole midagi ilustada.” Nõnda ütleb ettevõtja, kelle äri asub Tallinnas Pärnu maanteel. See sama tänav pealinnas on olnud aastaid justkui vaeslapse kingades, kus ärid vahetuvad tihti, ning põhjus sellele kõigele on tegelikult üsna lihtne, aga samas ka keeruline.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.02.25, 15:27
Eksperdid: kindlustus pole mugavusteenus, mille pealt kokku hoida
Ettevõtted otsivad praeguses majandusseisus võimalusi kokkuhoiuks ja jätavad oluliste riskide vastu kindlustamata. Nii unustavad nad, et riskide realiseerumise korral võib tekkinud kahju suurus ähvardada ettevõtte toimimist või hoopistükkis selle lõpetada, hoiatab Eesti Kindlustusseltside Liit.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele