• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,44%38 603,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,69
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,44%38 603,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,69
  • 07.12.15, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Näosaate võitis ettevõtja

Äsja menuka telesaate „Su nägu kõlab tuttavalt“ võitnud Juss Haasma on ka väikeettevõtja.
Juss Haasma
  • Juss Haasma Foto: Mihkel Maripuu/Postimees/Scanpix
Nimelt kuulub talle 2012. aasta oktoobris asutatud osaühing Trikster Company, mille tegevusalaks on märgitud meelelahutus. Haasma täpsustab majandusaasta aruandes, et ettevõtte põhitegevuseks on kultuuriliste ürituste korraldamine ja lavastamine. Kõik tulud on tulnud teatri- ja tantsuetenduste lavastamise ja esitamise eest.
Ettevõte käive oli 2014. aastal 18 829 eurot ning puhaskasum 5480 eurot. Ettevõtte arvele on kogunenud 16 529 eurot jaotamata kasumit. Juss Haasma sai juhatuse liikmena mullu töötasu 1280 eurot, mis teeb keskmiselt kuus veidi üle 100 euro.
Eile õhtul kuultati välja järjekorras neljanda „Su nägu kõlab tuttavalt“ saatesarja võitja, kelleks osutus AC/DC solisti Bon Scotti kehastanud Juss Haasma. Rahvahääletuse tulemusel jäi teiseks finalist Saara Kadak, kes kehastas Maria Callast, kolmandaks Urmas Alenderina esinenud Rolf Roosalu ning neljandaks Liina Vahtrik, kes parodeeris Ellie Gouldingut.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele