Äripäeva raadiosaade uurib, miks mõnda reklaami või kampaaniat kajastab kogu ajakirjandus ja see jõuab tuhandete-miljoniteni, samas kui teine upub kassivideote vahele.

- Osa sõnumeid läheb avalikkuses lendu, teised sumbuvad massi. Foto: Scanpix/Reuters
Tänane "
Äripäev eetris" on praktiline ja analüüsib:
- miks mõne firma reklaam ja muu sõnum levib tuhandete-miljonite silmapaarideni
- miks rahaga kasutajat uimaseks ei löö ehk miks väikefirmade väikese eelarvega tehtud reklaamid ja turundus jõuavad tihtilugu suurema publikuni kui suure turundusrahaga kokku pandu
Saates on viited mitmele tuntud kampaaniale ja videole, mis leiab saate järelt - näiteks uus Eviani beebivideo, 70 miljonit vaatajat kogunud auto- ja tüngavideo ning Eesti väikefirma loodud reklaam, mis pälvis rahvusvahelist tähelepanu.
"Äripäev eetris" saated leiab aadressilt
www.aripaev.ee/eetris.
Äripäev Eetris podcasti saab kuulamiseks tellida iTunes´is
siit või kasutada
RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas.
Eesti väikefirma loodud ja mitmesaja tuhandeni jõudnud reklaamklipp
Hyndai autoreklaam, mida vaadatud enam kui 70 miljonit korda
Eelmise aasta üks vaadatumaid videosid Youtube´is ehk pereisa tüng
Eviani uus beebivideo
Lisaks rääkisime saates Red Bulli kampaaniast Can You Make It,
mille võitis Eesti võistkond, ja jäätisetootja La Muu reklaamidest, mida usinalt jagatakse. Need leiab ettevõtte
Facebooki kontolt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!