Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Organisatsioon, mis taotleb kliendi, valija või publikuga pikaajalist usalduslikku suhet, peaks ennekõike omama ettekujutust, milline see suhe olema peaks, kirjutab ettevõtja ja kommunikatsiooniekspert Rain Veetõusme Äripäeva essees.
Loomariigis kehtib üks üsna universaalne reegel: sa oled see, kellena sind nähakse. Ehk hiir, kes suudab näuguda nagu kass ja seejuures ka käituda nagu kass, ongi kass. Ja ka vastupidi: kass, kes käitub nagu hiir, ongi hiir.
Inimene või ettevõte võib leida oma otsa, kuid alati ei pruugi see lõppu tähendada, teatud tasemele jõudmine võib olla ka uue algus, kirjutab reklaamiärimees Marek Reinaas Äripäeva essees.
Inimene või ettevõte võib leida oma otsa, kuid alati ei pruugi see lõppu tähendada, teatud tasemele jõudmine võib olla ka uue algus, kirjutab reklaamiärimees Marek Reinaas Äripäeva essees.
Vahel oskab mälu mängida imelisi vingepusse, tuues kunagi loetud raamatutest veepinnale mõne pikkadeks aastateks ununud tsitaadi. Kuidas sellist juhtumit võiks seletada, küsib ja vastab ajaloolane David Vseviov oma essees.
Kui elan oma perest 4000 kilomeetri kaugusel, pean siiski olema õnnelik ja selleks kompromisse tegema. Mõned brändinimed, millest ma seda eales uskunud poleks, aitavad mul igapäevases eluvõitluses hakkama saada, lühendades vahemaad kallite inimeste vahel, kirjutab Portugali-Eesti kirjanik João Lopes Marques.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.