Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Organisatsioon, mis taotleb kliendi, valija või publikuga pikaajalist usalduslikku suhet, peaks ennekõike omama ettekujutust, milline see suhe olema peaks, kirjutab ettevõtja ja kommunikatsiooniekspert Rain Veetõusme Äripäeva essees.
Loomariigis kehtib üks üsna universaalne reegel: sa oled see, kellena sind nähakse. Ehk hiir, kes suudab näuguda nagu kass ja seejuures ka käituda nagu kass, ongi kass. Ja ka vastupidi: kass, kes käitub nagu hiir, ongi hiir.
Inimene või ettevõte võib leida oma otsa, kuid alati ei pruugi see lõppu tähendada, teatud tasemele jõudmine võib olla ka uue algus, kirjutab reklaamiärimees Marek Reinaas Äripäeva essees.
Inimene või ettevõte võib leida oma otsa, kuid alati ei pruugi see lõppu tähendada, teatud tasemele jõudmine võib olla ka uue algus, kirjutab reklaamiärimees Marek Reinaas Äripäeva essees.
Vahel oskab mälu mängida imelisi vingepusse, tuues kunagi loetud raamatutest veepinnale mõne pikkadeks aastateks ununud tsitaadi. Kuidas sellist juhtumit võiks seletada, küsib ja vastab ajaloolane David Vseviov oma essees.
Kui elan oma perest 4000 kilomeetri kaugusel, pean siiski olema õnnelik ja selleks kompromisse tegema. Mõned brändinimed, millest ma seda eales uskunud poleks, aitavad mul igapäevases eluvõitluses hakkama saada, lühendades vahemaad kallite inimeste vahel, kirjutab Portugali-Eesti kirjanik João Lopes Marques.
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.