• OMX Baltic−0,48%272,51
  • OMX Riga−0,45%868,61
  • OMX Tallinn−0,27%1 737,49
  • OMX Vilnius−0,15%1 052,38
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,28%8 206,96
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,78
  • OMX Baltic−0,48%272,51
  • OMX Riga−0,45%868,61
  • OMX Tallinn−0,27%1 737,49
  • OMX Vilnius−0,15%1 052,38
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,28%8 206,96
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,78
  • 14.09.19, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ene-Margit Tiit: vaadakem maanteedest kaugemale, vajame terviklahendust

Eesti jaoks on oluline terviklik transpordivõrk, mis rahuldab kõigi Eesti elanike vajadusi praegu ja ettenähtavas tulevikus, võimaldades niihästi Eesti-siseselt kõigi asulate vahelist liikumist kui ka mugavat ühendust muu maailma oluliste sõlmpunktidega, kirjutab rahvastikuteadlane ja statistik, Tartu Ülikooli emeriitprofessor Ene-Margit Tiit vastuses Äripäeva arvamusliidrite ja juhtide küsitlusele.
Ene-Margit Tiit.
  • Ene-Margit Tiit. Foto: Arno Mikkor
Kogu Eesti transpordivõrku – nii maanteid, raudteid, veeteid kui ka õhutransporti – tuleb käsitleda ühtse tervikuna ja hinnata, kus on kõige suuremad probleemid ning missugused investeeringud neid probleeme kõige tõhusamalt lahendavad, lähtudes eeskätt Eesti elanike seisukohast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele