Mis alaväärsuskompleks meil Eestis on, et oleme Euroopa edukaima eelarvepoliitikaga riik, aga sõidame suurte linnade vahel mööda Euroopa mõistes kõrvalteid, arutleb Kagu-Eesti ettevõtja Kuldar Leis vastuseks Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
- Kuldar Leis Foto: Erik Prozes
See teema ajab mind alati emotsionaalseks, normaalset liiklemist võrdleks juba inimõigusega Kagu-Eesti poolt vaadatuna. Sõidan keskmiselt korra nädalas autoga trassil Põlva–Tartu–Tallinn–Tartu–Põlva, minusuguseid on väga palju, müts maha nende närvikava ees. Kümme aastat ja rohkem tagasi olid autod tehniliselt kehvemad, aga sõiduaega kulus vähem, sest liiklustihedus oli väiksem ja piiranguid vähem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi ettevõtja seisukohalt tuleb Eesti peamiste maanteede võimalikult kiiret neljarajaliseks ehitamist igal juhul toetada, varitseb erasektori kaasamisel ka ohtlikke riske, hoiatab Circle K Eesti ASi peadirektor Kai Realo vastuses Äripäeva arvamusliidrite ja juhtide küsitlusele.
Toetan igati riigi tähtsaimate maanteede ehitamist neljarajaliseks, sest sel on mitu positiivset mõõdet, ütleb vandeadvokaat Jüri Raidla vastuses Äripäeva juhtide ja arvamusliidrite küsitlusele.
Neljarajalised maanteed on regioonaalpoliitiliselt õige otsus ning aitaks oluliselt vähendada ohtlike liiklusõnnetuste arvu, kirjutab BDG Holdings üks juhte Priit Rebane vastuseks Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Neljarajaliste põhimaanteede sotsiaalmajanduslik mõju oleks Eesti majandusele suur ning sellele on olemas ka otsustajate ja eliidi toetus, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.