Kliendi jaoks rohkem tegemisel peab ju piir olema? Või on see unistus, mõtiskleb ajakirjanik ja ettevõtja, Lahhentagge joogivabriku üks asutajatest Tarmo Virki.

- Tarmo Virki. Foto: erakogu
Kui hommikust viskit nautiv Läti plastmassiärikas mind Riia lähistel hotelli hommikusöögilauas sõbralikult kallistas, siis liikusid mõtted paratamatult selles suunas, et kas on kliendi jaoks rohkema tegemisel mõistlikkuse piir. Kui kaugele te väikeettevõtjatena olete valmis minema, et klient oleks rahul?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.