• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 20.10.19, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarmo Virki: kaugele kliendi pärast lähed?

Kliendi jaoks rohkem tegemisel peab ju piir olema? Või on see unistus, mõtiskleb ajakirjanik ja ettevõtja, Lahhentagge joogivabriku üks asutajatest Tarmo Virki.
Tarmo Virki.
  • Tarmo Virki.
  • Foto: erakogu
Kui hommikust viskit nautiv Läti plastmassiärikas mind Riia lähistel hotelli hommikusöögilauas sõbralikult kallistas, siis liikusid mõtted paratamatult selles suunas, et kas on kliendi jaoks rohkema tegemisel mõistlikkuse piir. Kui kaugele te väikeettevõtjatena olete valmis minema, et klient oleks rahul?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.04.25, 12:12
SEB: e-kaubanduse võidukäik jätkub, aga klient tahab lihtsust ja turvalisust
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, milles e-poed mängivad olulist rolli. „Ostu sooritamisel e-poest saavad otsustavaks, kui lihtsaks on tehtud kauba leidmine ja selle eest tasumine,“ rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth Äripäeva raadios.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele