Kevadisi kiirustajaid tuleb liikluses püüda küll, aga seda saab teha ka moel, mis meenutab pigem autojuhtide kiusamist kui sisulist järelevalvet, leiab Äripäeva raadio toimetaja Karl-Eduard Salumäe.
- Neljarajaline teelõik Mäos Tallinna–Tartu maanteel. Foto: Raul Mee
Maanteeameti hallatava veebilehe liikluskasvatus.ee andmeil suudab 110 kilomeetrit tunnis sõitev auto jääda kuival asfaltkattel seisma umbes 100 meetriga, jäisel teel 90ga sõitval autol kulub selleks aga umbes 180 meetrit. Jutt käib peatumisteekonnast, mitte pidurdusteekonnast ehk selle sisse kuulub ka autojuhi sekundiline reageerimisaeg ja selle jooksul läbitud maa. 110 puhul on see mõistagi pikem kui 90 puhul, täpsemalt kuus meetrit: 31 meetrit 25 vastu.
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.