Pankrotimenetluste kvaliteedi tõusuks on tarvis konkurentsi, kirjutavad advokaadibüroo COBALT vandeadvokaat Annika Jaanson ja juhtivpartner Jaanus Mody.

- Annika Jaanson, Jaanus Mody. Foto: Erakogu / COBALT
Pankrotihaldurite ja -menetluste suhtes kerkivad aeg-ajalt kahtlused menetluste aususe ja professionaalsuse suhtes. Miks on nii, et võlausaldajate nõuete rahuldamismäär on äärmiselt madal ning aeg raha kättesaamiseks väga pikk (World Bank Groupi analüüsi "Doing Business 2020" kohaselt saab võlausaldaja Eesti pankrotimenetluses ühe dollari kohta tagasi pelgalt 36,1 senti ja selleks kulub keskmiselt 3 aastat, samas kui Rootsis on need numbrid vastavalt 78,1 senti ja 2 aastat ning Soomes 88 senti ja 0,9 aastat)?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki seespool toimuv on tähtis, ei tähenda see seda, et välimuse eest hoolitsemine kuidagi teisejärgulisem oleks. Võime rääkida mida tahes, kuid tõsi on see, et juba tööle kandideerides kujuneb meist esimene mulje ruumi sisenedes, mitte alles siis, kui suu vestluseks avaneb.