Teadlikult ei rõõmusta klient iga päev nähtamatu teenuse üle, küll aga juurdub tema lojaalsus, kirjutab agentuuri Rethink partner Laura Kullerkupp.

- Laura Kullerkupp. Foto: Erakogu
Vastab tõele, et head teenust ei pane keegi tähele, see on nähtamatu. Inimesele on hea teenus normaalne olek, neutraalsus. Näiteks igapäevaselt kõndides me ei mõtle sellele, et jalgadel on kingade sees mõnus – ebamugavustunde puudumine on normaalne. Kui aga mõni uus jalanõu hõõrub kannale villi, tunneme seda igal sammul. Hiljem kõnnime selle jalanõuga väga ettevaatlikult või viskame lausa kingad ära.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.