Usaldusväärsust luuakse ettevõttes avatud suhtluse, inimeste kaasamise ja vigade tunnistamise pinnalt. Juht sealjuures peab olema alati osa lahendusest, mitte probleemist, kirjutab Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina.

- Kristina Judina.
- Foto: Erakogu
Juhtimine ei saa põhineda sellel, kes valjema häälega käsib, keelab või rohkem kontrollib. See peab toetuma üksteise usaldamisele. Minu kui juhi jaoks algabki kõik usaldusväärsusest. Muul viisil ei saa oma tööd hästi teha. Ilmselt on paljud kogenud, et jätkusuutlikult ja tulemuslikult töötada pole võimalik tiimis, kus õhk on nii paks, et seda võiks noaga lõigata. Või meeskonnas, kus inimesed ei julge oma arvamust avaldada ei teistele tiimikaaslastele ega ka juhile.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.