Usaldusväärsust luuakse ettevõttes avatud suhtluse, inimeste kaasamise ja vigade tunnistamise pinnalt. Juht sealjuures peab olema alati osa lahendusest, mitte probleemist, kirjutab Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina.
- Kristina Judina. Foto: Erakogu
Juhtimine ei saa põhineda sellel, kes valjema häälega käsib, keelab või rohkem kontrollib. See peab toetuma üksteise usaldamisele. Minu kui juhi jaoks algabki kõik usaldusväärsusest. Muul viisil ei saa oma tööd hästi teha. Ilmselt on paljud kogenud, et jätkusuutlikult ja tulemuslikult töötada pole võimalik tiimis, kus õhk on nii paks, et seda võiks noaga lõigata. Või meeskonnas, kus inimesed ei julge oma arvamust avaldada ei teistele tiimikaaslastele ega ka juhile.
Seotud lood
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.