Uuring: segaste aegade edulood kannavad sama mustrit
Poolteist koroona-aastat on näidanud, et ettevõtted ja organisatsioonid, kes oma tegevuses oma inimesed fookusesse asetavad, usaldavad nende potentsiaali ja otsuseid, väljuvad kriisist võitjana, kirjutab Deloitte Eesti juht Kristine Jarve.
Deloitte'i ülemaailmse inimkapitali trendide uuringu kohaselt on organisatsioonides hädavajalik keskenduda eesmärgile, potentsiaalile ja perspektiivile, et püsivate häirete maailmas kiiremini ellujäämishoiakult (survive mindset) edenemise mõtteviisile (thrive mindset) üle minna.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.