• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,3%39 812,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,3%39 812,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 05.03.22, 11:00

Maarit Eerme: realiseerime Venemaa kauba, mille eest Eesti ettevõtja on juba tasunud

Korjates Venemaa ja Valgevene tooted päevapealt lettidelt ära, lööme me tegelikult hoopis Eesti ettevõtjaid, kes on tootjale juba raha ära maksnud, kirjutab teemaveebi Kaubandus.ee juht Maarit Eerme.
Kaubandus.ee juht Maarit Eerme
  • Kaubandus.ee juht Maarit Eerme Foto: Jake Farra
Eelmisel nädalal vallandus olukord, kus kõik jaeketid otsustasid, et Venemaa ja Valgevene tooteid nad enam enda kauplustes ei müü. Otsus on igati solidaarne ja Ukrainat toetav. Ühtlasi tundus seda sammu toetavat suur osa tarbijatest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele