Ühes komberuumis tegutsedes ollakse efektiivsemad ja tugevamad ning sellele panevad aluse kokkusaamised, mis pandeemia-aastatel on soiku jäänud, kirjutab ettevõtja Hardi Kinnas.
- Hardi Kinnas. Foto: Mardo Männimägi
Üle 20 aasta olen aidanud ettevõtetel mõtestada kohtumiste, ürituste, rituaalide, sündmuste, tähistamiste, vastuvõttude ja lihtsalt millegi koos tegemiste rolli igapäevases tööelus. Head ja ühest nimetust ei ole eesti keeles õnnestunud leida, seega jään hetkel väljendi “kokkusaamine” juurde. Täna, järjekordse viiruselaine lõpufaasis, tunnen, et aeg on küps, et kokkusaamiste teemat uuesti mõtestada.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.