Eesti tarbijate kindlustunne tõusis viimati tippu eelmise aasta septembris, kui laekus teisest pensionisambast välja võetud raha. Pärast seda hakkas aga kindlustunne kiiresti nõrgenema, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Jaekaubandusettevõtete inflatsiooniga kohandatud müügimaht tegi märtsis tugeva, 18% kasvu. Nii suurenes jaemüügimaht esimeses kvartalis aastases võrdluses 10%. Kuigi käesoleva aasta esimese kvartali kasv oli kiire, jäi see veidi alla eelmise ja üle-eelmise kvartali kasvule.
Koroonapandeemia vaibumise järel ootasid Läänemere-äärsed riigid ülihead turismihooaega, ja kuigi Venemaa alustatud sõjaga seoses alanud broneeringute tühistamine on hoogu maha võtnud, siis ebakindlus püsib, kirjutab Läti ringhääling.
Veebruaris peatus majutusettevõtetes ligi 170 000 turisti, mis on 70% rohkem kui aasta varem samas kuus. Suurenes nii sise- kui ka välisturistide arv, teatas statistikaamet.
Eesti Turismifirmade Liidu president Tiit Pruuli ütles tänavusel Passwordi konverentsil, et kui turundusinimesed tahavad kuskil väljakutseid saada, siis turism on koht, kus lähimatel aastatel näeb Ameerika mägesid nii et vähe ei ole.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.