Suure auto ihalusest lahti murdes võivad tekkida ootamatud kõrvalnähud – sa hakkad sõitmist rohkem nautima ja samal ajal jääb raha taskusse, kirjutab Äripäeva autoarvustuste tegija Karl-Eduard Salumäe.
- Mõne aasta eest Ford Fiestaga Eesti ägedaimaks kurviliseks teeks peetaval Postiteel sõitmine kinnitas, et sõiduentusiast naudib toda harilikku väikeautot seal suuresti. Paljud näikse aga keelduvat midagi säärast uskumast. Foto: Karl-Eduard Salumäe
Väikeste autodega on Eestis umbes nagu geidesse suhtumisega: vaatad küll, et paistab juba täitsa lääneliku mõtlemisega rahvas olevat, aga võta see teema jutuks ja hakkab tulema, et ega see ikka õige asi ei ole. Normaalne inimene sõidab normaalse – see tähendab suurema – autoga!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Hingestatud sõit Alpine A110 roolis paneb naeratama sama laialt nagu sulgkerge kassipoja hellalt hüpitamine. Annaks autode jumal, et niisuguseid neljarattalisi tehtaks ka tulevikus.
Lühike kere, riidest istmed ja plekkveljed annavad Land Rover Defenderile juurde, mitte ei jäta ilma.
“Peaksime igapäevaselt kasutatavaid asju paremini hoidma,” räägib saates “Juhtides tulevikku” tehnikaringlust korraldava Green Dice asutaja ja juht Argo Alaniit. “Elektroonikaseadmete tootmine on selline, mida ei lubataks enam Euroopas teha – keskkonnanõuded on meeletud ja me ei taluks näiteks elementide kaevandamist, see on ränk töö.“