• OMX Baltic−0,38%272,8
  • OMX Riga−0,52%867,98
  • OMX Tallinn−0,26%1 737,76
  • OMX Vilnius−0,1%1 052,95
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,26%8 205,27
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • OMX Baltic−0,38%272,8
  • OMX Riga−0,52%867,98
  • OMX Tallinn−0,26%1 737,76
  • OMX Vilnius−0,1%1 052,95
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,26%8 205,27
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • 23.11.22, 12:07

Hiina logistika üllatused — laevad pannakse lisaraha eest aeglasemalt sõitma

Kui alles hiljaaegu kõlas uskumatu trendina maanteevedu Hiinast Euroopasse, siis nüüd on tekkinud uus nähtus: laevafirmad küsivad lisaraha selle eest, et kaup liiga kiirelt kohale ei jõuaks, kirjutab Flameko Forwandingi müügidirektor Kalev Kirt teemaveebis Logistikauudised.
Maersk oli esimene laevafirma, kes pani käima eraldi "aeglase laevaliini".
  • Maersk oli esimene laevafirma, kes pani käima eraldi "aeglase laevaliini". Foto: Maersk
Veomahud Hiinast on viimase paari kuuga väga järsult kukkunud, ennustused kõrghooajale pole täitunud. Läinud on hoopis vastupidiselt — mahtude langus on veelgi süvenenud ning tekkinud on nähtused, mille peale alles hiljuti oleks kõik naerma hakanud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele