• OMX Baltic0,48%272,92
  • OMX Riga0,14%875,54
  • OMX Tallinn1,23%1 760,42
  • OMX Vilnius−0,04%1 049,21
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,32%8 140,74
  • Nikkei 225−0,25%39 381,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,87
  • OMX Baltic0,48%272,92
  • OMX Riga0,14%875,54
  • OMX Tallinn1,23%1 760,42
  • OMX Vilnius−0,04%1 049,21
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,32%8 140,74
  • Nikkei 225−0,25%39 381,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,87
  • 15.09.23, 06:00

Veiko Veskimäe valitsusele: võtke nüüd julgus kokku!

Kuigi Eesti riik on jõukam ja elu Eestis on parem kui kunagi varem, siis kahjuks tuleb ka nentida, et Tallinnast Euroopa poole sõidame ikka mööda ohtlikku külateed, kirjutab ehitusettevõtte Verston rajaja Veiko Veskimäe.
Taristuettevõtte Verston juht Veiko Veskimäe.
  • Taristuettevõtte Verston juht Veiko Veskimäe. Foto: Raul Mee
Üks Eesti valusatest probleemidest on teedevõrk ja taristu laiemalt. Otse öeldes oleme juba aastaid lihtsalt riigina rehepappi teinud. Kui Euroopast hakkasid ühel hetkel rahalaevad Eesti poole liikuma, kiirendamaks meie taristu kiirkorras Euroopa tasemele järele aitamist ja konkurentsivõimeliseks muutmist, siis meie otsustasime rehepapilikult hoopis enda rahastust taristusse proportsionaalselt vähendada.

Seotud lood

Arvamused
  • 24.08.23, 06:00
Sven Pertens: automaksul oleks ainult üks õigustus
Kas oleme kolgas või kuulume Euroopasse?
Iga uue maksu kehtestamisel peab olema üheselt selge, miks seda tehakse. Automaksu puhul oleks selle ainsaks õigustuseks sihtotstarbelisus ehk riigieelarvesse laekuva lisaraha suunamine teede ehitusse ja korrashoidu, kirjutab TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens.
Arvamused
  • 09.08.23, 07:00
Tarmo Trei: veeretame ilusaid sõnu, rahakotis ulub tuul
Kuigi transpordi valdkonna eesmärgid on kõik õiged ja head, pole loodetud tulemusi saavutatud ning raha nende plaanide ellu viimiseks ei paista kuskilt tulevat, kirjutab taristuehituse liidu tegevjuht Tarmo Trei.
Arvamused
  • 28.07.23, 16:00
Neeme Korv: E67 on Balti häbiplekk
Enam kui 30 iseseisvusaastaga oleme ehitanud Via Baltical 0 kilomeetrit kiirteed, mis on eeskätt majanduse ja julgeoleku teema, aga paari aasta pärast muutub asi Eesti ja Läti jaoks eriti piinlikuks, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Arvamused
  • 27.07.23, 07:00
Vahemere vaatlus | Aastal 2025 saabub suvi meile šokiga
"Miks peaks välisinvestor eelistama Tallinna või Pärnut Gdanskile või Valenciale?"
Eesti ja Läti on jätnud meie üliolulise transpordikoridori ehk Via Baltica arendamise unarusse, see-eest saavad leedulased paari aasta pärast uhkelt öelda, et Kaunasest algab Euroopa, kirjutab Äripäeva Lõuna-Euroopa kolumnist Lauri Vahemeri.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 12:03
ABB ärijuht: Eestil on tugeva tööstusriigi maine
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele