“Tänavu hiliskevadel olen parandamatu autohaigena jalutuskäikudel märganud, et tähelepanuväärselt paljudel neljarattalistel – tunnetuse järgi selgelt rohkematel kui varasematel aastatel – on all lamellrehvid,” kirjutab Äripäeva ajakirjanik Karl-Eduard Salumäe.
Foto: Automotiiw
Toidutööstuses ja -kaubanduses tuntakse niisugust mõistet nagu keeduvorstiindeks – kui nende müük kasvab, siis järelikult läheb majandusel ja inimestel kehvasti, sest keeduvorst on tüüpiline kriisiaja toit.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Hoolimata rohepöördest on elektriautode nõudlus oodatust madalam ning Euroopa regulaatorid on hiinlaste lõksus, kirjutab automüügi tarkvaraettevõtte Modera tegevjuht Raido Toonekurg.
Tänapäeva noortele seatakse tihtilugu kõrged ootused – tuleb olla kiire õppija, kohanemisvõimeline ning tark ajakasutaja. Kui sellele lisada siht saavutada edu nii õpingutes kui ka tippspordis, tekib valem, mida vähesed suudavad tasakaalustada. Just seda kombinatsiooni nimetatakse kaheseks karjääriks, mis on tänapäeva üheks arengusuunaks noorsportlaste karjääri kujundamisel.