Uuring: klienditeenindus 400 protsenti paremaks? Tehtav!
Värske uuring tõestab, et atraktiivne müügi- ja teeninduskeskkond parandab klienditeenindajate hoiakuid kordades ning ettevõtjail oleks kasulik sellega arvestada, kirjutab koolitus- ja testostufirma Trendline Analytics juht Eero Palm.
Teenuse- või ostukeskkondade välimusse ja funktsionaalsusesse panustatakse tohutult, aga asja eest. Kahtlemata oleme kõik klientidena kogenud vau-tunnet mõnes hotellitoas või lahedas kohvikus-restoranis või jaekaupluses.
Kui otsida rahvusvahelisel turul ettevõtte jaoks kõige soodsamat klienditeenindajat, siis tasub vaadata kaugele ida poole, ütles Läti tehnoloogiaettevõtte Printify klienditoe juht Valeria Kast.
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.