Nagu minu esmaspäevases kirjutises oli öeldud, toimus nädala alguses valuutapaaride konsolideerumine. Samuti toimus eile ka AUDUSD ja NZDUSD tugevnemine. AUDUSD oli konsolideerunud vahemikus 0,8060 ja 0,8370, murdes eile hommikul lõpuks horisontaalsest kanalist välja ülespoole.
Tänaseks võib oodata AUDUSD mõningast langust või vähemalt konsolidatsiooni, kui turg tõmbab hinge hiljutisest tõusust. Esialgu jääb suund siiski ülespoole. Samas me loeme ülespoole liikumist siiski ainult korrektsiooniks ja suurem karutrend jääb praegu puutumatuks. Fundamentaalselt seostatakse eilset USD ja JPY nõrgenemist uudisega Hiinast, kui Hiina teatas ametlikult, et ta kavatseb jääda pikaajaliseks investoriks Euroopas ja igasugused jutud, et Hiina kavatseb vähendada oma euro reserve, on alusetud. Uudis põhjustas kergenduse turgudel, EUR ja tooraine valuutad (AUD, NZD, CAD) tugevnesid.
EURUSD on lähenemas langevale trendijoonele, mis ühendab 03.05.2010, 10.05.2010 ja 21.05.2010 tippe. Siin tuleb nüüd jälgida, kas hind suudab trendijoonest läbi tungida või kukub hind tagasi 1,2152 tasemele. Kui hind tungib läbi trendijoone, siis on järgmine vastupanu langeva trendijoone ja 21.05.2010 tipu näol 1,2666 tasemel. Üldine trend on tugevalt allapoole suunaga.
GBPCHF on tänaseks päevaks parim paar, mida jälgida. On oodata langust esimese hinnasihiga 1,6175 ja teise hinnasihiga 1,5900 peal. Nii päevase kui 4tunnise graafiku peal on toimunud juba mitmendat päeva tipu ehitamine. Päevase ja 4tunnise graafiku „stochastic“ on üle ostetud, H1 stochastic on just väljunud üleostetud alast. Päevane ja tunnine RSI on liikunud langevas joones. Samuti on hind jõudnud trendijoone juurde, mis ühendab 28.01.2010 ja 06.05.2010 tippe. Positsioonile võib olla ohuks Šveitsi Keskpanga interventsioon. Kes soovivad seda ohtu vältida, võivad kaaluda pika positsiooni võtmist EURGBP peal, mis on GBPCHF-ga vastupidises korrelatsioonis.
Seotud lood
Tallinna Lennujaam tahab saavutada süsinikuneutraalsuse järgmisel ja kliimaneutraalsuse 2030. aastal. Neist viimane eesmärk on Tallinna Lennujaama finantsjuhi ja juhatuse liikme Anneli Turkini sõnul ambitsioonikas ja väljakutsuv, sest kõiki tehnoloogiaid selle saavutamiseks veel olemas ei ole.