EURUSD on oma langustrendis tegemas korrektsiooni ja 1,2110 peal vastupanualale lähenemas. See satub ka kokku langeva trendijoonega, mis ühendab 3., 10., 21. ja 28. mai tippe.
Kui uurida päevast graafikut, siis joonistub selgelt välja „lipp“, mis on korrektsiooni indikaatoriks ja vihjab languse jätkumisele. Samas näitab päevane graafik hinna ja RSI lahknevust, mis omakorda vihjab peatsele tõusule. Ka teised tehnilised indikaatorid on tugevalt ülemüüdud, seetõttu peab varem või hiljem järgnema suurem korrektsioon. Kuna praegu on siin liiga palju vasturääkivaid argumente nii tõusu kui languse kasuks, siis on targem jääda esialgu kõrvale ja vaadata kuidas asjad välja mängivad. Pika positsiooni võib võtta kui hind on läbi tunginud ülalnimetatud vastupanualast ja trendijoonest. Fundamentaalset riski lisab ka tänane 1145GMT väljastatav Euroopa Keskpanga intressimäära otsus. Kuigi laiapõhjaline ennustus on intressimäärade jätmisele 1% peale, võib teatud volatiilsust põhjustada otsusele järgnev Euroopa Keskpanga presidendi Trichet kõne.
Vaadates GBPUSD paari, mis on olnud EURUSDga suhtelises korrektsioonis, näitab see samuti jõudmist tagasi vastupanualasse 1,4560 peal. Alates mu esmaspäevasest kirjutisest on paar selle ala pealt tagasi põrganud kolm korda, vastavalt 7., .8 ja 9. juunil ja hetkel testib jälle seda ala. Ka Suurbritannia Keskpank väljastab täna intressimäära otsuse ja seetõttu tasuks kas siin jääda täna kõrvalvaatajaks.
AUDCAD paar, millele ma ennustasin korrektsiooni esmaspäeval, on teinud alates sellest uue väikese madalpunkti kuid jään siiski oma ennustuse juurde. Tunnise graafiku peal on hind tunginud läbi vastupanuala 0,8680 peal, mis tugevdab veelgi tõusu väljavaadet. Hinnasiht on 0,9150. Siinkohal ei tohi unustada, et pikk positsioon on vastu trendi kauplemine ja sisaldab suuremat riski. Seetõttu tuleb panna „stop loss“ sisenemisega võrdseks esimesel võimalusel, et elimineerida risk .
Graafik: AUDCAD H1:
Seotud lood
Tallinna Lennujaam tahab saavutada süsinikuneutraalsuse järgmisel ja kliimaneutraalsuse 2030. aastal. Neist viimane eesmärk on Tallinna Lennujaama finantsjuhi ja juhatuse liikme Anneli Turkini sõnul ambitsioonikas ja väljakutsuv, sest kõiki tehnoloogiaid selle saavutamiseks veel olemas ei ole.