Mänguasjade tootja Lego on üllatavalt immuunne nii globaalselt kehva majanduskliima kui aktsiaturgude volatiilsuse suhtes.
- Taani mänguasjatootja Lego. Foto: EPA
Taani firma teatas oma esimese poolaasta 18protsendisest müügikasvust. Ilma valuutakursi kõikumisteta oli kasv ligi 31%.
Koos tulemustega teatas
Lego ka, et plaanib Aasias suurt laienemist. See hõlmab ka uut tootmishoonet Hiinas.
„Aasia oli aasta esimese kuue kuu jooksul meie tugevaim kasvuregioon ja me peame tegema investeeringuid, et oma klientideni jõuda,“ rääkis Lego finantsjuht John Goodwin uudisteagentuurile CNBC. „Meil on hea meel, et suudame jätkuvalt luua tooteid, mille järgi on olemas huvi kogu maailmas.“
Lego teatas, et hoolimata arenevate turgude haavatavusest,
Hiina majanduskasvu aeglustumisest ja valuuta devalveerimisest, on Aasia nende kõige kiirema kasvuga regioon.
Lisaks laienemisele Aasias kavandab Lego ka digitaliseerumist. Juba tuleval aastal annab firma välja arvutimängu Lego World.
Seotud lood
Kui väljas sajab lund ja päevavalgus kestab vaid hetke, muutub kodukontor meie igapäevaseks keskpunktiks – kohaks, kus töö, loovus ja ka mugavus peavad koos eksisteerima. Hea valgustus, ergonoomiliselt kujundatud ja rahulik töökeskkond aitavad pimedal hooajal säilitada nii töötahet kui ka meelerahu. Ja just sisemine tasakaal on eriti oluline, sest kodus töötavad lapsevanemad teavad hästi: külmade ilmadega algab ka viiruste hooaeg. Lisaks tööülesannetele tuleb sel ajal hoolitseda ka nohuste ja pisut pahurate laste eest, kes on lasteaiast koju kosuma jäetud.