Lubatust suuremaid heitgaase on testides näitamas ka Mercedes-Benzi, Honda, Mazda ja Mitsubishi autod, selgub Guardiani kogutus andmetest.
- Mercedes-Benzi tootmine Ungaris. Foto: Bloomberg
„Realistlikutes testides eraldasid Honda mudelid lubatust kuus korda rohkem lämmastikoksiidi. Mõnede nelikveoga autode puhul oli lämmastikoksiidi eraldamine lubatust 20 korda suurem,“ teatas
Suurbritannia ajaleht.
„See on süsteemne probleem terves tööstuses,“ ütles Nick Molden, kelle ettevõtte Emissions Analytics autosid testis. Automudelite uued heitgaaside andmed tulidki sellelt samalt ettevõttelt, mis proovib ametlikku testimist võimalikult täpselt matkida.
Septembris tabas
Volkswagenit skandaal, kui
USA keskkonnaamet leidis, et autohiid on petnud heitgaaside näitudega, kasutades selleks spetsiaalset tarkvara. Leiti, et Volkswageni tarkvara abil oli testide ajal diiselautode heitgaaside näit tegelikkusest kümneid kordi väiksem. Kuna rikkumine on tõsine, algatas USA keskkonnaamet Volkswageni vastu juurdluse ning ähvardab 18 miljardi dollarilise trahviga.
Aina rohkem kardetakse, et Volkswageni probleem võib kujuneda terve autotööstuse probleemiks.
Seotud lood
Autotööstuse ajaloo üks suurimaid skandaale kogub uut hoogu ning erinevad osapooled on asunud oma osa nõudma. See muudab Volkswageni olukorra üha täbaramaks.
Kui väljas sajab lund ja päevavalgus kestab vaid hetke, muutub kodukontor meie igapäevaseks keskpunktiks – kohaks, kus töö, loovus ja ka mugavus peavad koos eksisteerima. Hea valgustus, ergonoomiliselt kujundatud ja rahulik töökeskkond aitavad pimedal hooajal säilitada nii töötahet kui ka meelerahu. Ja just sisemine tasakaal on eriti oluline, sest kodus töötavad lapsevanemad teavad hästi: külmade ilmadega algab ka viiruste hooaeg. Lisaks tööülesannetele tuleb sel ajal hoolitseda ka nohuste ja pisut pahurate laste eest, kes on lasteaiast koju kosuma jäetud.